Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Συμπληρωση

MIND THE GAP!

Καπως ετσι ειμαστε ολοι που κ που.
Εχουμε ενα κενο που προσπαθουμε απεγνωσμενα να το καλυψουμε με οποιοδηποτε τροπο.
Αυτο το κενο εχει δημιουργηθει ειτε απο μια απογοητευση ειτε απο την ιδια μας τη ζωη.
Οταν δημιουργειται δεν το καταλαβαινεις και αυτο ειναι εξαλλου το προβλημα.
Διοτι, οταν πλεον καταλαβεις οτι αυτο το κενο υπαρχει ειναι πολυ αργα για να σταματησεις την αναπτυξη του, η οποια μερα με τη μερα γινεται ολο και πιο γρηγορη.
Ετσι, καταληγουμε να εχουμε αυτο το κενο μεσα μας και να μας τρωει συνεχεια.
MIND THE GAP: ειναι αυτο που λεμε σε οποιοδηποτε καινουργιο ατομο της ζωης μας.
ΠΡΟΣΕΧΕ! Υπαρχει ενα κενο μεσα μου γι'αυτο προσεχε μην πεσεις μεσα και μεγαλωσει.
Τους φοβιζουμε, τους προειδοποιουμε ισως κ να τους απειλουμαι μερικες φορες!

Ομως, αυτο το κενο οτι κ να πεις στους αλλους πηγαζει απο εμας τους ιδιους.
Εμεις φταιμε γιατι εμεις το αφησαμε να εκολαφθει.
Και τωρα που χρειαζομαστε τους γυρω μας για να το κλεισουν, τωρα ειναι που τους διωχνουμε μακρια μας.
Μη φοβασαι το κενο, οπως και στο μετρο ενα απλο ΜΕΓΑΛΟ βημα ειναι για να μην πεσεις μεσα στη τρυπα.
Δεν νομιζεις ομως οτι πρεπει να αφησεις καποιον να το γεμισει κ παραλληλα να συμπληρωσει και σενα μαζι?

Αφεσου στο ατομο αυτο...
Αυτος ειναι που εκανε κ μενα να μη χαθω σ'αυτη τη μαυρη τρυπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου