Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Εσύ!

Ανθρωποι...αποτελουνται απο ποικιλα σωματα κ ψυχες
ολοι ομως εχουν μια κοινη ιδιοτητα...
Να αισθανονται!
Δεν υπαρχει καλυτερο συναισθημα απο την αγαπη κ τον ερωτα.
Ειναι δυσκολο να τα βρεις σε πραγματικο κ αληθινο επιπεδο.
Γι'αυτο εξαλλου ειναι κ τοσο μοναδικα κ απαραιτητα.
Ολοι εχουν βιωσει,βιωνουν, η θα βιωσουν αυτα τα αισθηματα.
Και τοτε ειναι που καταλαβαινουμε ενα απο τα σημαντικοτερα νοηματα της ζωης.
Να αγαπαμε.
Γιατι χωρις αγαπη δεν παμε πουθενα, δεν καταφερνουμε τιποτα, δε ζουμε.
Ετσι λοιπον οταν βιωνουμε αυτη την αγαπη η αυτον τον ερωτα ισως απλα να πρεπει να χαλαρωσουμε κ να το απολαυσουμε διχως να το υπεραναλυουμε κανοντας το ετσι να χασει τη μαγεια του.
Ακομη κ αν ο ανθρωπος ειναι φτιαγμενος ετσι ωστε να θελει να αναλυει κ να ψυχολογει τα παντα, σ'αυτο τον τομεα θα πρεπει να παει εναντιον στη φυση του.
Εγω, εσυ , ολοι μας πρεπει να θεωρουμε την αγαπη αμελητεα..
Δε χρειαζεται στην αγαπη να παιρνεις για να δινεις, πρεπει να δινεις ετσι κι αλλιως!
Γιατι ενα ανθρωπος δεν ειναι ευτυχισμενος απαραιτητα οταν οι αλλοι του δινουν αγαπη, ειναι ευτυχισμενος κυριως οταν τη δινει αυτος γιατι ετσι συνειδητοποιει πως ειναι ικανος οχι μονο να βιωσει ενα τοσο δυνατο συναισθημα αλλα και να το μεταδωσει στους υπολοιπους...
Γι'αυτο μη φοβαστε κ απλα νιωστε το ελευθερα κ προσπαθειστε να δωσετε την ευκαιρια κ σε αλλα ατομα να το νιωσουν...μη φοβαστε και μη νοιαζεστε μη τυχων δεν παρετε ανταλλαγμα γιατι ανταλλαγμα για σας θα ειναι το χαμογελο στο προσωπο του διπλανου σας
:)


http://www.youtube.com/watch?v=fc5A0QSR7_g&NR=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου