Εκει που ολα πανε καλα... Το χαμογελο σου παιζει πρωταγωνιστηκο ρολο στο προσωπο σου...
Εκει που ολα φανταζουν ομορφα... Σου ερχεται μια σκια και στα δυαλυει σου καταστρεφει ολα οσα ειχες καταφερει να χτισεις. Απο το πρωτο λιθαρακι που ειχες καταφερει να στερεωσεις μεχρι και το τελευταιο τουβλο που μπετωσες.
Ζουμε σε μια κοινωνια που σε καταπιεζει, σε φτιαχνει σαν ενα χαρτινο ειδωλο και υστερα σε στελνει σε εναν κοσμο στον οποιο δεν υπαρχουν ελπιδες για τους νεους. Απατη, Υλισμος, Αδικια, Αχαριστια και υστερα ηρθε για να τα σφραγισει ολα αυτα η οικονομικη κριση. Φαινομενα που συνανταει ο καθενας μπροστα του στην καθημερινοτητα του. Αραγε τα αξιζουμε ολα αυτα; Εχουμε κανει κατι λαθος; Ή μηπως καναμε λαθος που γεννηθηκαμε;
Στο διαολο ολα! Η κοινωνια που κατα τα αλλα σου προβαλλει ως ειδωλα πνευματικους, πολιτικους ή και θρησκευτικους ηγετες, οι οποιοι δεν εχουν τιποτα αλλο κοινο παρα το οτι ολοι ψαχνουν πως να τσεπωσουν οσο πιο πολλα λεφτα μπορουν..
Και εμεις απλα μεταμορφωνομαστε σε αψυχα, αβουλα οντα που καθονται σα ζωα μπροστα απο μια οθονη, η οποια μας βομβαρδιζει συνεχως με καθε λογης αχρηστα μηνυματα! Βλεπω κατι παιδια, νεα που το μονο που τους νοιαζει ειναι τα λεφτα, τι μαρκα ρουχα φορανε και αν το καινουργιο κουρεμα τους πετυχε ή ανησυχουν μηπως τυχον το κασε πεσει κατω των 50 ευρω την ημερα!
Δημιουργουν στολες σε σχολεια που δεν υπαρχουν καν. Juicy, Ugg και με αλλα παρομοια δημιουργουν ενα καμουφλαζ ετσι ωστε να αποδειξουν στους εαυτους τους μα κυριως στους αλλους οτι ανηκουν καπου και ετσι κατανταει η ολη φαση να ειναι μια μαζα η οποια δεν εχει ιδεα για την πραγματικοτητα! Υστερα σου λεει οικονομικη κριση... οταν για μια φορμα δινουν 200 ευρω (περιπου) την οποια την καταστρεφουν για να δειξουν οτι και καλα "στα αρχιδια μου οι μαρκες". Καντε οτι θελετε οσο ομως ζειτε ετσι και δεν ενδιαφερεστε για το μελλον σας και το μονο που εχετε ως στοχο στη ζωη σας να κανετε ειναι Σ.Π.Π. (Σπαταλη.Πατρικης.Περιουσιας.) τοτε Συγχαριτηρια μολις εγινες ενας απο τους πολλους!
Μηνυμα: Οι αλλοι γελανε μαζι μου επειδη ειμαι διαφορετικη. Εγω γελαω μαζι τους επειδη ειναι ολοι ιδιοι. (Coco Channel)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου