Τρίτη 11 Αυγούστου 2009
Μυστηρια!
Καποιες φορες καθομαι και συλλογιζομαι οτι η ψυχη μας ειναι ενα μυστηριο καθως παιρνει πρωτοβουλιες. Στα ονειρα μας φευγει απο το σωμα μας και κανει ενα μικρο ταξιδακι κατα τη διαρκεια της νυχτας σε ενα παραλληλο συμπαν. Οι εφιαλτες.. Τα ονειρα... ειναι μερος αυτουνου του συμπαντος παιζοντας τον ρολο των στιγμων και σκηνων που εμεις μερικες φορες τυχαινει και αφηνουμε το ενα ματι μας ανοιχτο καμια φορα και τις βλεπουμε χωρις ομως απαραιτητα οταν ξυπνησουμε να τις θυμομαστε. Ετσι μεσω αυτης της στιγμιαιας ανοιχτης πορτας επικοινωνιας των δυο διαφορετικων συμπαντων δικαιολογουνται και οι στιγμες που νιωθουμε οτι τις εχουμε ξαναζησει στο παρελθον ενω αυτο στην πραγματικοτητα δεν εχει συμβει Παραμονο ειναι καποιες κοινες εμπειριες των δυο αυτων συμπαντων τις οποιες τυχαινει εμεις να θυμομαστε ως επιτευγματα μας στο παρελθον!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου