Réflexions
Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010
Εξαρχεια
-Σ'ευχαριστω για τις καυτες νυχτες.
...
-Σε μισω γι'αυτες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου