Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Εξαρχεια

-Σ'ευχαριστω για τις καυτες νυχτες.


...



-Σε μισω γι'αυτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου