Καποιες φορες η ζωη ειναι δυσκολη, καποιες αλλες παλι ειναι ευκολη...
Τα δυο αυτα προσωπα της εναλλασονται συνεχως αναλογως με τις αποφασεις που εχουμε να παρουμε και με τις συνεπειες που εχουμε να αντιμετωπισουμε.
Ο,τι κι αν κανουμε επηρεαζει τα παντα γυρω μας... Το παρελθον, Το παρον και Το μελλον μας.
Το δυσκολο ειναι να παρεις τις αποφασεις γνωριζοντας οτι εχεις τη δυναμη να αντιμετωπισεις και τα πιο ασχημα πραγματα αλλα και να απολαυσεις τα πιο ομορφα, αντιστοιχα.
Το θεμα ειναι ομως, πως ξερουμε ποιο ειναι το σωστο και ποιο το λαθος;
Πως ξερουμε οτι ετσι θελουμε να επηρεασουμε τη ζωη μας?
Ειμαστε ετοιμοι για μια τετοια αλλαγη?
Λοιπον, απ'οτι φαινεται απαντησεις σ'αυτα τα ερωτηματα ποτε δε θα εχουμε.
Το μονο που ξερουμε ειναι το τι θελουμε πραγματικα αρκει κανεις να εχει την ικανοτητα να το αναγνωρησει και να το αποδεχτει. Ειτε αυτο ηταν αυτο που περιμενε ειτε οχι.
Η ζωη μπορει να ειναι δυπροσωπη αλλα ποτε δεν παυει να ειναι ωραια...
Καθε ερημος και καθε οαση που μας προσφερει μας δινει δυναμη να προχωρησουμε και να ζησουμε ετσι οπως εμεις θελουμε.
Μαθε να αποδεχεσαι αυτο που πρεπει να γινει.
Παντου υπαρχει ενα τελος, σε καθε ερημο και σε καθε οαση, αρκει να μπορεις να το δωσεις εσυ.
Ετσι παντα θα γνωριζεις πως ο δρομος που επελεγες να ακολουθησεις καθε φορα ηταν με τη δικη σου βουληση και οτι εσυ εισαι ο οδηγος σου.
Η ζωη ειναι ενας πινακας που εσυ επιλεγεις τα χρωματα που θα χρησιμοποιησεις, παρε την παλετα σου και διαλεξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου